poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Nowości kosmetyczne - zapowiedź :)

W dzisiejszej notce chciałabym się pochwalić kosmetykami, które w ostatnim czasie nabyłam - zapraszam!


 Cała trójca kosmetyków :)



1. Maska drożdżowa, Przepisy Babci Agafii - Pervoe Reshenie 


Swoją maskę jeszcze nie otwierałam, natomiast kumpela, razem z którą zamówiłam tę maskę - tak ;) Pierwsze wrażenie? Pachnie jak jogurcik Danone biszkoptowy :))

2. Maska z ekstraktem pomarańczy i papryczki chili - Love2Mix Organic


Podobnie jak wcześniej wymienioną maskę drożdżową, kupiłam ją w celu stymulacji porostu swoich włosów :) Niestety, póki co, obejdę się ze smakiem i nie wypróbuję tych masek z powodu akcji Anwen "Dokarmiamy włosy na wiosnę", do której się zapisałam - nie chcę zaburzyć wyników działania tabletek Lady Plusssz, więc jak tylko akcja się zakończy, to nareszcie maski pójdą w ruch, jak i również olej Khadi, który planuję w najbliższym czasie zakupić :)

3. Odżywcze serum wzmacniające z olejkiem kokosowym - Organix


Przeczytałam o nim bardzo dobre opinie na Wizażu, a ponieważ mój jedwab do włosów CHI powoli zaczyna się kończyć, to postanowiłam go zakupić ;) Do tej pory tylko raz go użyłam i już Wam powiem jedno - pięęęęknie pachnie kokosem! Aż chce się swoje włosy potem wąchać i wąchać... *_* Przeczytałam, że serum jest mega wydajne i starcza na wieeele, wiele miesięcy, więc gdy go w końcu zobaczyłam w drogerii Hebe, to zrozumiałam dlaczego - buteleczka serum jest stosunkowo duża i pojemna. Stosunkowo, bo spodziewałam się, że serum będzie w wielkości takiego jedwabiu CHI, a tu bardzo się myliłam! Jedwab CHI ma 15 ml, a te serum AŻ 118ml!! Dlatego też wydatek 20zł jest jak najbardziej uzasadniony. Mam nadzieję, że serum będzie się dobrze sprawowało i należycie będzie zabezpieczał końcówki włosów :)

A czy któraś z Was używała/używa już tych kosmetyków? Jeśli tak, to jakie macie opinie na ich temat? :)

Pozdrawiam,
Ag90

10 komentarzy:

  1. Reszty nie znam, ale słyszałam o masce i bardzo Ci jej zazdroszczę :O Gdzie ją kupiłaś :)?
    Ja mimo akcji Anwen nie rezygnuję z nowych odżywek, wystarczy potem zaznaczyć najwyżej a nie wierze by włosy zyskały na miękkości przez tabletki :P
    Dawaj i pisz jak się spisały, bo umrę z ciekawości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O drożdżowej słyszałaś, tak? Obie maski zakupiłam przez allegro u użytkownika TrinyPl :)
      Nie no, poczekam jeszcze do końca miesiąca, zmierzę długość włosów i zobaczymy, czy coś ten Plusz podziałał, a od maja jazda z nowymi kosmetykami - i nie tylko :P

      Usuń
    2. Tak, o drożdżowej słyszałam :) Oo to może też się niebawem skuszę, bo odżywka mi się kończy - dzięki za informacje ;*
      A plusz dobry w smaku ? Bo ja jestem fanka magnezu do picia i multiwitaminki :D

      Usuń
  2. Kobieto nie dasz żyć! :D Nakładaj szybko na włosy i mów jak działają. Mnie korci ta Babuszka już od dawna, ale cały czas stają mi na drodze inne produkty :) Teraz kupiłam Gliss Kur z 7 olejkami, mam zamiar przetestować.
    Powiedz mi Kochana czy Twoje włosy w temperaturze około 20 st są napuszone i suche? Bo ja mimo nawilżania mam ostatnio okropne, tak jakby nic na nie nie działało, dlatego kupiłam Gliss Kura :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dam, nie dam żyć! :D Spokojnie, na początku maja przetestuję i opiszę swoje pierwsze wrażenia po tych maskach ;)
      U mnie o jakiekolwiek puszenie - ciężko, najczęściej mam przyklap :/ I fakt, robią mi się suche, ale to na długości i końcach (skalp się inteeeensywnie przetłuszcza :/), bo ostatnio stoję i rozdaję ulotki po kilka godzin, więc włosy są narażone na działanie promieni słonecznych :/

      Usuń
  3. Marzy mi się maska drożdżowa i inne rosyjskie cuda do włosów,a już niedługo urodziny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ostatnio wariuję na punkcie rosyjskich kosmetyków - jest jeszcze tyle kosmetyków, które chciałabym koniecznie sprawdzić.. :D
      A na urodziny możesz zaszaleć i albo sama sobie kupić, albo ładnie kogoś poprosić o taki prezent ;)

      Usuń
  4. No nie mow ze jestes z Tarnowa :) moje rodzinne misato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja siostra teraz mieszka w Tarnowie ;) A jestem z miejscowości położonej godzinę drogi od Tarnowa :P

      Usuń
  5. mam pytanie co do ego mleczka kokosowego a mianowice jakos moim wlosowm nie za bardzo sluzy sa takie sztywne nie ladne jak go naloze czy to moze oznaczac ze kokos mi nie sluzy ???

    OdpowiedzUsuń