niedziela, 14 kwietnia 2013

Recenzja maski Gloria

Ahoj! :)
Ponieważ dzisiaj zdenkowałam jedną z moich masek, a mianowicie słynną wśród włosomaniaczek Glorię, chciałabym napisać jej recenzję ;)


Wstęp: Maska jest tania (ok. 5zł), dostępna w Auchanie (tam ją zakupiłam) i starczyła na kilka-kilkanaście aplikacji na moje włosięta. Konsystencja maski jest ok - ani nie jest zbyt leista, ani zbyt gęsta, nie spływała z moich włosów.

Skład: Aqua, Cetrimonium Chloride, Cetyl Alcohol, Humulus Lupulus Extract, Parfum, Panthenol, E 471, Citric Acid, Methylchloroisothiazolino ne(and) Methylisothiazolinone, Bromonitropropandiol, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Benzyl Salicylate, Citral.

Skład jest prosty. Cetrimonium Chloride to nic innego jak substancja kondycjonująca włosy, która ma za zadanie ułatwić rozczesywanie włosów i zapobiegać ich splątywaniu, Cetyl Alcohol to emolient, a cała dobroć maski tkwi w Humulus Lupulus Extract, czyli w ekstrakcie z chmielu zwyczajnego. Co z tego, że jest Panthenol (witamina B), skoro ona jest po Parfum? Czyli tak naprawdę jest jej w znikomych ilościach...

Działanie: Moje włosy po tej masce są lśniące, błyszczą się, są mięciutkie w dotyku i... Praktycznie nic więcej. Na szczęście po masce nie ma efektu przyklapu, ale też nie są włosy po niej puszyste.

Moja ocena - 3/5: Prosta maska z prostym składem, która nic nadzwyczajnego nie robi z moimi włosami. Może kiedyś wrócę do jej "prostoty" , ale póki co mam na swojej wish liście tyle masek, że nieprędko ją ponownie zakupię.

A Wy, co o niej sądzicie? ;)

Pozdrawiam,
Ag90

5 komentarzy:

  1. nigdzie nie moge jej upolować....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czemu, ale Twój komentarz wylądował w spamie :( Dopiero teraz go 'uwolniłam' i jest widoczny...
      Tak jak napisałam, można kupić go w Auchan, albo możesz też przez allegro go nabyć - tak Ci będzie najprościej :)

      Usuń
  2. Miałam kilka opakowań glorii dawno temu, lubiłam ją, ale często wzbogacałam ją olejem, bo solo działała troszkę za słabo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście ta maska jako baza może się dobrze sprawdzić :) Póki co nie mam doświadczenia z ubogacaniem masek półproduktami, ale myślę, że jak zacznę to robić, to w tym celu kupię Glorię ponownie ;)

      Usuń
  3. Miałam ją, u mnie niestety zmniejszała bardzo objętość włosów.

    OdpowiedzUsuń