piątek, 18 kwietnia 2014

Dlaczego jestem nieobecna? - wyjaśnienie + życzenia

Moi Kochani!

Chciałam Was strasznie przeprosić za swoją nieobecność na blogu :( Powodem tego stanu rzeczy jest to, że dostałam pracę i dzień w dzień mam jakieś szkolenia trwające nawet po 10h od wczesnego poranka (żeby zdążyć na 6:00, musiałam wstawać o 4:00!), a jak w którymś dniu nie miałam szkolenia, to byłam cały dzień na uczelni... 
Dajcie mi proszę czas, muszę się jakoś logistycznie zorganizować :) W kwietniu jeszcze na pewno dodam notkę (chociażby ze względu na akcję "Nakręćmy się na wiosnę!"), a w maju sytuacja już powinna się ustabilizować, ponieważ ostatnie dni szkolenia mam jeszcze w przyszłym tygodniu po świętach Wielkanocnych :)
Także bardzo Was proszę o cierpliwość i wyrozumiałość :* 

A na koniec tej notki chciałabym życzyć Wam Wszystkim radosnych i pięknych świąt Wielkiej Nocy! :))




Pozdrawiam,
Ag90

12 komentarzy:

  1. Gratuluję nowej pracy, na pewno niebawem jakoś to ogarniesz! Wesołych świąt ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych świąt i gratuluje nowej pracy!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Spokojnie, wszystko się ułoży :) :* WŚ!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Kochana nowej pracy :) Na pewno uda Ci się ze wszystkim ogarnąć :) Początki zazwyczaj są ciężkie ;) Ja jak mam pierwszą zmianę to wstaję o 4.20 i tak już 8 lat ! więc wiem jaka musisz być wykończona :/
    Wesołych i pełnych odpoczynku świąt Kochana , buziaki :-***

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych Świąt i smacznego jajka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych świąt. Gratuluję nowej pracy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poradzisz sobie! Zdrowych Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymaj się na tych szkoleniach i powodzenia w pracy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! Choć praca juz nie taka nowa :D

    OdpowiedzUsuń